Саемите се единствена можност за квалитетно претставување на туристичката понуда, запознавање на нови деловни партнери, негување на постојните бизнис релации со клиентите и партнерите, истражување на пазарот и поставување на темел за идната маркетинг стратегија. Туризмот како стопанска гранка неминовно се вклопува во трендовите на општествениот и друштвен живот на 21.век. Меѓународниот саем за туризам “Скопје травел маркет” со својот изложбен дел, пратечките актуелни стручни програми, како и забавни содржини за публиката е важен маркетиншки настан за презентација и промоција на актуелните туристички дестинации и услуги.
ЗОШТО СКОПЈЕ ТРАВЕЛ МАРКЕТ?
- Единствена можност за промоција на домашната и меѓународна туристичката понуда
- Директни средби, контакти и преговори со постојните и потенцијални партнери и корисници на туристички аранжмани
- Можност за организирање на работилници, “B2B” средби со туроператори и туристички агенции
- Запознавање со потребите и желбите на корисниците на туристички аранжмани
- Истражување на пазарот за идните маркетинг и други активности
Времетраење : 14.04.2016 - 16.04.2016
Саемите се единствена можност за квалитетно претставување на туристичката понуда, запознавање на нови деловни партнери, негување на постојните бизнис релации со клиентите и партнерите, истражување на пазарот и поставување на темел за идната маркетинг стратегија. Туризмот како стопанска гранка неминовно се вклопува во трендовите на општествениот и друштвен живот на 21.век. Меѓународниот саем за туризам “Скопје травел маркет” со својот изложбен дел, пратечките актуелни стручни програми, како и забавни содржини за публиката е важен маркетиншки настан за презентација и промоција на актуелните туристички дестинации и услуги.
ЗОШТО СКОПЈЕ ТРАВЕЛ МАРКЕТ?
- Единствена можност за промоција на домашната и меѓународна туристичката понуда
- Директни средби, контакти и преговори со постојните и потенцијални партнери и корисници на туристички аранжмани
- Можност за организирање на работилници, “B2B” средби со туроператори и туристички агенции
- Запознавање со потребите и желбите на корисниците на туристички аранжмани
- Истражување на пазарот за идните маркетинг и други активности
Времетраење:14.04.2016 - 16.04.2016